tisdag 31 augusti 2010

Tröttis

Hejhtopp!

Hemma från min andra skolgång, och OMG vad jag är trött! Började 9 imorse och slutade lite över 3 (tror jag?)... Regnade när man skulle hem, men jag for via butiken så det hade slutat när jag var klar :) Var helt slut när jag kom in i lägenheten så det var bara att slänga sig i sängen och upp med fötterna för jag var helt yr... Efter några smörgåsar och te känns det lite bättre, men trött är jag.

Idag är det tisdag, och imorgon är jag ledig --> Ollistisdag!? Skulle verkligen vara skoj, men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Back to school har vi imorgon också, dit ska jag i alla fall. Kanske räcker med en fest per vecka... Får nu se hur det blir!

Lönedag idag, ska strax logga in på banken för att kolla hur rik jag blivit ;) Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar