fredag 5 november 2010

Shoppingsugen

Efter lite middag bestående av gårdagens rester, en kaffemugg och 2 äpplemuffins är jag mycket belåten och huvudvärken är lite mildare (jag tog nog en värktablett också...)

Kom på mig själv med att hela tiden tänka på saker jag måste köpa idag, hittade superfina tallrikar från Indiska på loppiset i förrgår, men köpte inte. Dessa har jag en enorm lust att köpa nu. Plus den sista Harry Potter boken, blir bråttom att läsa den innan filmen har premiär. Så måste jag ha en ny mapp till alla skolpapper och andra viktiga papper. Det här är inte ens en bråkdel av allt jag idag har tänkt på att jag MÅSTE köpa. Så jag tänker inte ta mig in till stan, det blir dyrt då misstänker jag ;)

2 kommentarer:

  1. Kul med shopping! Hoppas du hittar allt det där =) .....misstänker att det blir en massa annat också ;)......det brukar det bli för mig =D

    SvaraRadera
  2. Hoppas din shoppingtur inte blev allt för dyr!! Tack för inlägget på min pysselhörna =)

    //Rumpetuss

    SvaraRadera