onsdag 2 november 2011

Shopping

Hallååja!
Idag har jag äntligen fått in min cykel på service, fick ju punktering på bakdäcket igen en gång. Hoppas det blir bra nu då en professionell cykelfixare ska fixa.

Var sedan till stan en sväng, hittade vinterjackan jag spanade in igår på -50%, så den blev att kosta typ 30 € på H&M! Dessutom har jag varit på jakt efter en ny liten väska eftersom den jag annars använder börjar bli så sliten. Hittade en idag för 2 € på H&M, normalpriset på den var typ 15 €. Vilken tur alltså! Nu är det bara ett par vinterstövlar som fattas så är jag nöjd.

Äntligen har vi fått scheman för resten av den här terminen så man kunde göra sig tillgänglig på jobbets vikariebank! Hoppas på att det nappar massa jobb, för jag känner att det börjar vara dags att förtjäna mera cash nu igen.

Denna jacka och väska inhandlades idag, me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar