fredag 2 december 2011

Fredag

Här på bloggen är det inte speciellt livat för tillfället, sorry för det.
Den här veckan har jag inte haft något skrivflow alls gällande mina skoluppgifter, blir så less på mig själv! Men nu är jag ledig i hela 5 dagar så nu ska det banne mig skrivas. Och så borde jag sedan börja läsa till den där tenten i kvalitativ forskningsmetodik också...

Vad har jag gjort då om jag inte har orkat skriva skolarbeten? Hmm, inte så mycket. MEN jag har i alla fall gymmat (första gången på vääldigt länge!), simmat, träffat vänner och varit på bio. Idag har jag bestämt mig för en joggingtur. Dessutom ska jag producera massiva mängder text till min hemtent, och så ska jag och Hanna påbörja vårt examensarbete.

Och guess what! Min cykel har punka igen, dock på framdäcket denna gång. Man blir ju så glad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar