måndag 14 februari 2011

Första dagen

Hejhopp!

Så var första praktikdagen klar, och jag trivs redan superbra!

Imorse var vi till HiNT (
Høgskolen i Nord-Trøndelag) som är vår värdskola under vår vistelse i Levanger. Himla fin skola, tror nog det blir att spendera många pluggdagar för att få känna på livet som student också, och inte bara sjukhuslivet. Så nu har vi norska studiekort och polletter till tvättmaskinen osv. Kjempegreit! Hade inte med min kamera med mig idag, men nästa gång ska jag knäppa några bilder!

Idag har vi superfint väder, soligt och ca -5 grader! Fick riktigt varmt på väg hem från sjukhuset. Tog ca 15 minuter för mig att gå hem, helt perfekt avstånd ju :)




En googlad bild på en av HiNT´s byggnader.
Vill också ha så fin skolmiljö!! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar