onsdag 9 februari 2011

Utmaning

Whoa, jag har blivit utmanad av Heidi! :D


1. Hur länge har du bloggat?
Skrev mitt första inlägg i juli 2010

2. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
kanske 10 stycken som jag följer, men det finns nog flera jag kikar in på mera sällan också.

3.Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar?
Hmmm inte så många. Blir mest pysselbloggar ^^

4.Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Hehe, ingen har påpekat det men antagligen? :P

5. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs gränsen hela tiden?
Jodå, vill inte att min blogg ska vara för privat

6. I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Syftet med bloggen var ju från början att visa upp mina virkade skapelser, så jag bloggar absolut för att få bekräftelse och reaktioner på det jag gör. Men nu på sistone har det ju blivit lite tidsbrist pga skola...

7. Har du träffat folk i IRL (i real life) efter att ha fått kontakt med dom via bloggen?
Nej.

8. Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Absolut!

9. Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Ibland kan man få lite prestationsångest av att blogga. Man vill ju helst behålla sina läsare man har fått genom att skriva superbra inlägg, men sådant tar tid också. Sen är det ju elaka kommentarer och sånt, som jag tack och lov klarat mig undan hittills.

10. Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Svårt att säga, men det tror jag nog att jag gör ;)

Eftersom jag har sett den här utmaningen på flera bloggar utmanar jag bara den som vill haka på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar