söndag 22 maj 2011

Forskarbloggen?

Hejhopp!
Eh, snart får jag väl döpa om den här bloggen till forskarbloggen, för det enda jag skriver om är min frustration över forskning och utveckling... Ber om ursäkt för min egen tråkigthet!

Men till min stora glädje har jag avancerat enormt sedan gårdagen, även om det inte märks i texten. Tankeverksamheten går dock på högvarv och jag insåg nyss att jag får omkullkasta min uppställda hypotes som jag gjorde upp i begynnelsen av arbetsskrivandet! Alltid något.
Mitt i allt blev arbetet nästan intressant, och jag är lite småsur över att mitt antal källor jag får an
vända är begränsat till tre stycken! Tänk så det kan gå ;)

Strävar efter att bli så gott som klar med uppgiften idag, så att ni skall få läsa något som kanske intresserar er läsare mera, nämligen amigurumis ;)
And now I'll head back to the wonderful world of science! WOOHOO!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar