onsdag 25 maj 2011

Kvällsryck

Gokväll på er!
Fick ett ryck nyss och började skriva hemtent fast jag var så sur och trött tidigare ikväll. Tänkte dock få panik när jag inte hittade texten som jag skrev senast, men kom på att jag sparat dokumentet på flera ställen (flera kopior =smart strategi om något får nåt fel).
Nu blev det plötsligt jätteintressant och jag kan inte sluta! Har tio sidor text klara, får skriva fem till ännu om jag så vill. Blir nog två åtminstone. Börjar faktiskt kännas som att man ser ljuset i tunneln ;) Bra med såna här ryck ibland!

För att min blogg inte ska bli bildlös (läs: megatråkig) bjuder jag på en bild av mitt skrivbord där jag sliter som ett djur med mina skolarbeten ;)



Och jag lovar, från och med fredag (senast)
skall jag skriva om lite annat än skola!!
Tjohoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar