torsdag 25 augusti 2011

Vege?

Hejhopp!
Har länge haft problem med min mage och nu har jag helt enkelt fått nog av dessa problem. Därför tänkte jag köra någon slags detox och utesluta animaliska produkter och spannmålsprodukter och se om det skulle fungera bättre för mig.

Kom på detta först efter att jag hade käkat min vanliga frukost (gröt med mjölk + kokt ägg), men resten av dagen har jag varit så gott som vegan. Men i mitt te har jag ju faktiskt hällt en skvätt laktosfri mjölk också...

Så idag har jag käkat wook med massa grönsaker, tofu och cashewnötter, naturell yofu med ananas, linfrön och hasselnötter, olika frukter och druckit massa grönt te, citronvatten och soyamjölk (som ju är helt sjuuukt gott!).
Mår bra som tusan, känner mig inte lika svullen. Visst märker jag av magen som krånglar, men jag hade nog inte räknat med några större mirakel redan idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar