fredag 26 augusti 2011

Day 2

Tjohej!
Min "detox" går sådär, eller egentligen är det ingen detox heller för jag bara testar vad det är min mage inte tål genom att utesluta och vartefter lägga till olika livsmedel...

Imorse käkade jag yofu med frukt men blev verkligen inte mätt så jag var tvungen att äta ett kokt ägg också, perfekt mättnadskänsla! Sedan har jag käkat en brödskiva med hummus, som inte är min grej, fyy.
Vad mera, massa grönsaker och frukt. Känns tråkigt redan idag, och jag är så himla sugen på kött och mjölkprodukter! Skulle aldrig klara av att vara vegan :D Däremot skulle jag gärna käka vegetariskt några gånger per vecka!

Nyss testade jag lite havrefras med soyamjölk också, gick helt bra det med... Magen har mått bra idag och är fortfarande inte svullen, wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar