tisdag 4 oktober 2011

Shit happens

Hallåå! :)
Vasa-livet har börjat igen, underbart roligt. Min nya lägenhet är mysig och jag stortrivs. Men ännu är den inte färdig inredd, lite möbler ska nog skaffas snart innan ni får se några bilder ;)

Idag är hela världen emot mig, först krångel med Kela (FPA) som vanligt som verkligen tar ner humöret. Sedan märker jag att mitt usb-minne har sagt upp kontraktet. Jag har ett dokument på x antal sidor som jag behöver lämna in denna vecka. Och jag får inte fram det pga usb-minnet!! FAAN OCKSÅ. När ska man lära sig att spara på flera ställen? Har iaf installerat Dropbox nu efter ett tips av en f.d. klasskompis.

Det är väl bara att bita ihop och knepa ihop en motsvarande text om vad jag har gjort och lärt mig under 5 veckor på praktik. ORKA?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar