måndag 10 oktober 2011

Finally done

Godkväll på er!
Nu har jag ääääntligen skrivit om mina praktikuppgifter som jag complained about i ett tidigare inlägg. Känns skönt att ha det ur världen nu!
Idag har jag haft ovanligt mycket energi, helt sjukt. Men det känns bra. Fast nu när jag har suttit och skrivit och stirrat på datorn bra länge börjar jag höra hur sängen kallar på mig... Har börjat läsa en ny bok också, spännande :)

Trivs fortfarande utmärkt i min lägenhet, nästa helg lutar det mot ett besök till Ikea för att införskaffa lite möbler, gardiner, prylar... Wohoo :) Borde också få köpt mig en tvättmaskin, men det känns inte så exciting faktiskt.

Nej vet ni, nu blir det duschen nästa, sedan lite kvällsbit och läsande innan jag tar natten! ^^



we♥it.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar