fredag 4 mars 2011

Gratulerer med dagen!

Idag är det J's födelsedag, hipphurraa :D Hoppas du får en riktigt koselig bursdag (gotta love that word), så får vi fira mera sen då jag kommer hem!

Snart (okej ganska snart) är det min födelsedag. För att göra det enkelt för den som undrar vad jag önskar mig i present tänkte jag ge er ett inlägg med grejz som jag behöver, vill ha! ;) Hahah.




Nya brillz. Inte så att du ska springa och köpa dem, utan jag vill ha cash så jag kan gå till optikern och få mig nya brillz. Mina gamla är inne på sitt tredje år, är slitna och går sönder nu som då. Behöver verkligen nya, och brillz är skitdyra.





En VIT iPhone4. Vit skall den vara, annars får det va. Min nuvarande telefon börjar ge upp och man hör väldigt dåligt i den när man skall försöka ha kontakt med omvärlden.



En kitchenaid! För att de är så himla fina,
och jag har ingen assistent.
Diggar den turkosa (även den rosa) mest, även om alla är mycket fina.


Macbook air, för det är jobbigt att
släpa med sig en 17" Acer på 5 kg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar