söndag 27 mars 2011

Börjar känna mig som människa igen

Hejhopp!
Gårdagen bestod av lunch på ett asiatiskt place med stora billiga portioner och iste på Wayne's. Sedan inhandlades ett gott vitt vin innan jag stack iväg på gym en stund. Tog en dusch och däckade innan kl. 21, så vinet förblev odrucket.
Vaknade halv 9 imorse (eller egentligen halv 10 pga sommartiden) med världens huvudvärk. Efter några kaffekoppar, vatten och
lite frisk luft känner jag mig något så när alive again...

Åh jag får så prestationsångest gällande bloggen, vill virka och visa er en massa men tiden/orken är en bristvara.
Men jag gjorde nyss en smoothie på naturell yogurt, jordgubbar, mango och en skvätt apelsinjuice.
Den fotade jag bara för er skull, så ni inte skall behöva återvända till en ständigt bildlös blogg
;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar