måndag 21 mars 2011

Nystart

Idag har jag varit på introduktion på nya praktikplatsen. Börjar på riktigt först imorgon då det blev lite spring hit och dit med mrsa-prov efter vår vistelse i Norge. Men det känns ändå skönt att ha denna dagen "ledig" för jag är verkligen jättetrött. Samtidigt är jag väldigt ivrig och vill börja på med praktiken. Men imorgon kör vi!

Håller som bäst på med att skriva praktikuppgifter. Har som mål att få klar en del grejer idag. Jag
tror nämligen att jag kommer att vara supertrött nu i början av praktiken då allting är nytt osv, så det är nog smartast att göra klart allt som går att göra klart nu :)

Det är nog superskönt att vara hemma på ett sätt! Spotify fungerar, man får god och billig lunch, lugnt och skönt i den egna lägenheten... Bara jag får träffa mina kompisar nån dag också ska det bli riktigt bra! :)


weheartit.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar